Divan çikolataları

İyi bir çikolata gibisi yoktur, siz sussanız o anlatır...Dün raflarda yeni gördüğüm ve ambalajını çok beğendiğim Divan çikolatalarından birini seçip aldım. Gerçekten güzel yapmışlar. Eskiden de vardı bir kaç çeşit çikolataları ama sanırım yeni ürün gamları da ekleyerek ambalajlamayı standartlaştırmışlar ve DVN diye bir marka altında toplamışlar (bkz: Aşağıdaki resim, kaynak Hürriyet).

DVN ailesiHikayeyi kendi ağızlarından okumak için sitelerine baktım. Karışık bir site aslında divan.com.tr. Neyse, aradığımı bulduğumda, yeni olduğunu sandığım bir reklamla karşılaştım. "İyi bir çikolata gibisi yoktur, siz sussanız o anlatır..." tarzında bir konsept. Bir el, çikolatayı temsil eden bir yazı tutuyor elinde. Sayfayı yeniledikçe de değişiyor. Tebrik ediyorum Divanı efendim. Başarılarının devamını, Koç Üniversitesi yemekhanesinde de bekliyoruz.

0 yorum:

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger