Bir sanal alış-veriş macerası

Birkaç haftadır indragandi’yi takip ediyorum. (Her gün bir ürünü ucuza satan bir site.) Geçen gün bir açtım, annemin beğendiği ve benim de ona hediye olarak almayı düşündüğüm, Samsung cep telefonu 90 YTL (piyasada 110-130) Telefon şu an önümde, yarın da kargoya veriyorum. Bu alış-verişte 3 şirket/ürün/hizmet hakkındaki gözlemlerim:

indragandi ★★★★
+ Kayıt olayı kolay ve basit. Gereksiz şeyler sormuyor.
+ Ödeme olayı da kolay. Onay çabuk geliyor.
+ Sitenin blogragandi diye bir bloğu var, diğer insanların ürünle ilgili görüşlerini, piyasa fiyatını falan okuyabiliyorsunuz. (Burada, sitenin kullanıcı tabanının kaliteli olması da önemli)
- Kargo sanki biraz gecikti. Sonuçta bir günde sadece bir ürün var, daha hızlı olabilirdi.

UPS ★★
- Site göçmüş ya da hata veriyor. (Tesadüfen, aynı sorun iki gün sonra Vatan bilgisayardan kargo beklerken de karşıma çıktı)
+ Olabildiğince hızlı, ama zaten şehir içi olduğu için çok değerli değil.

Samsung ★★★★★
+ Adamlar yapmış. Telefon çok hoşuma gitti. Kamera yok, bluetooht yok, zart zurt yok...
+ Ufak, şık, hafif, sağlam(mış), şarjı da epey iyi gidiyor.
+ Yazılım güzel, diğer bazı cep telefonları gibi insanı sinir etmiyor, her şeyi ayarlanabiliyor.

(Mansiyon) Teknosa ★★
- Cep telefonu reyonu çok feci. Maketler dandik (tabi bu teknosa’nın suçu değildir), gerçek modeller ise cam bir reyonda, sanki müzelik.
- Güvenlik konusundaki tutumları saçma geliyor bana. Ufacık telefona taktıkları o güvenlik kilidi ağırlığı ve kullanımı etkiliyor. Çalınacağından o kadar eminlerse RFID taksınlar tanesi 20-30 kuruş.
- Fiyatlar piyasanın çok üstünde. (Şimdiye kadar, teknosa’da kampanya ürünleri dışında uygun fiyatlı bir ürüne rastlamadım.)
- Personel ilgisiz, ve sanırım bilgisiz. (Bu zaten blog ortamlarında çokça dile getirilen bir sorun.)
+ Hakkını yemeyelim, hiç yoktan iyi. Sonuçta İnternetten alacağım telefonu, gidip orada inceledim.

0 yorum:

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger