Açık artırmayı kazanıp ödemeyenlere nasıl ödetilir?

Amerika'da bir adam, eBay'de açtığı açık artırmayı kazanan kişi parasını ödemediğinde, onu nasıl kandırıp ödemeyi yaptırdığını anlatmış. Çok basit bir yöntem ve belki de her gün defalarca yapılıyordur kazanıp ödemeyenlere karşı.

Bir maç için iki bilet aldım ama sonradan gidemeyeceğim belli oldu. Bir günlük bir açık artırma açtım ve biletleri elden teslim edip parayı elden teslikm alacağımı belirttim. Maç, açık artırma bittikten birkaç saat sonra başlıyordu o yüzden tek şansım buydu biletleri elden çıkarmak için.

Açık artırma bitti ve bir kadın 600 dolarla kazandı. Birkaç saat sonra kadından bir mail geldi: "Fazla yüksek teklif vermişim, kocam almama izin vermedi, sana iyi seyirler". Kadına biletleri kullanamayacağımı ve elden çıkarmak için tek fırsatım olan açık artırmayı kanadığını, o yüzden ödemek zorunda olduğunu söyledim, ama o "bu sadece bir eBay ihalesi, ödemek zorunda değilim, çekilme hakkım var" dedi.

Biletler elimde kaldı diye üzülürken, kadına bu parayı ödetmenin bir yolu aklıma geldi. Yeni bir eBay hesabı yarattım ve kadına şu mesajı gönderdim: "Merhaba, bugünkü maç için biletleri kazandığınızı gördüm. Ben de teklif verecektim ama bilgisayara ulaşamadım. Babam ve oğlum için bu biletleri almayı çok istiyordum. Eğer ilgilenirseniz, 1000 dolar verebilirim iki bilet için."

Kadından hemen cevap geldi: "1.000 dolara satarım. Maç girişinde görüşüp size veririm biletleri." Ben de sahte hesaptan bir telefon numarası verdim ve kadın beni aradığında, biletleri alacağıma yemin ettim, kadın da tamam dedi.

Sonra asıl hesabımdan bana mesaj attı, "Fikrimi değiştirdim, biletleri alıyorum." dedi ve adresini verip biletleri getirmemi istedi. Şehrin diğer ucuna gidip kadına evinin önünde biletleri verdim. Bir de yol masrafım olarak 20 dolar istedim. Kadın bana resmen 31 tane 20'lik fırlattı ve evine girerken beni itip geçti.

Sahte hesabın telefonundan beni aradı ve paranın hazır olup olmadığını sordu. Ben de biletleri almaktan vazgeçtiğimi, bunun sadece bir eBay ihalesi olduğunu söyledim.

Maça gidip gitmediğini bilmiyorum.

3 yorum:

nyks dedi ki...

Hak etmiş bence. Gayet zekice yaklaşmış bilet sahibi olaya ahahaha taktir ettim

timeout dedi ki...

çok zekice ahahah :D

Adsız dedi ki...

Ne icin, tesekkur ariyordum

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger