McDonald's, 24 saat açık olan dükkanlarının reklamlarını, 24 saat açık olmayan dükkanların kepenklerinde yapıyor. Dışarıdan bakanlar, sanki orası McDonald'smış da açıkmış gibi görüyor, girmeye çalıştığında da onun bir reklam olduğunu anlıyor.
Bu reklam, bence çok yaratıcı çünkü eskiden reklam alınmayan bir yeri reklam mecrası haline getirmiş oluyor.
via: adsoftheworld.com
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son günlerde en çok okunan yazılar
-
Reklam bir pazarlama iletişimidir . Yani reklama maruz kalan insanların tutumlarında, reklamını yaptığımız ürüne/hizmete yönelik olumlu bir ...
-
kaynak: shutterstock Inc.com'da, " Sosyal Medya Hesaplarınızı 23 Yaşında Birisinin Yönetmemesi için 11 Neden " isimli bir ...
-
Alman ZDF kanalı, kesintisiz erotik film hizmetini yaratıcı bir pano çalışması yla duyurmuş. Bence en güzel mecra kullanımlarından biri.
-
"Yaratıcılık" üzerine dinlediğim en faydalı ve en aydınlatıcı konuşmayı, yaratıcılığın en güzel örneklerinden Monty Python'un ...
-
Türkiye'de İnternet girişimciliğinin gelişmesi için uğraşan eTohum oluşumu , İnternet girişimciliği üzerine bilinirlik yaratmak için bir...
-
Türkçe konusunda hassas olduğum için, reklamlardaki bazı kelimelere takılıyorum. Mesela İntel'in Facebook uygulaması olarak arkadaşların...
1 yorum:
İyi ama kepenkte magzanin kendi reklamı yapılsa daha uygun olmaz mı? Bu durum mcdonalds için çok hoş ama magzanin kalitesi düşüyor sanki.
Yorum Gönder