- Sorunları Twitter'da çözmeye çalışmayın. İnsanları, çağrı merkezinize veya destek sisteminize yönlendirin.
- Sosyal medyayı, insanları eğitmek için kullanın. Yardım sayfalarınızın linklerini paylaşın.
- Müşteri ilişkileri ve pazarlama/marka hesaplarınızı ayrı tutun. İkisi çok farklı amaçlar için kullanılır ve içerikleri epey farklı olacaktır.
- Sosyal medya sitelerini takip altında tutun. Markanız ve müşteri hizmetleriniz hhakkında neler konuşulduğunu öğrenin.
- Dikkatli olun, akıllı olun, samimi olun. Sosyal medya anlık ama kalıcıdır.
- Sadece tecrübeli kişilerin şirket adına sosyal medyada konuşmasına izin verin. Şirket içinde, sosyal medya yönetgesi oluşturun.
- Sosyal medyayı, diğer müşteri destek kanalları gibi kayıt altında tutun. Twitter'daki bir konuşmayı, email, telefon gibi bir müşteri şikayetiymiş gibi ele alın.
- Altın öğüt: Müşteriler onlara ne almaları gerektiğini söylemenizi değil, onları kendi kararlarını verebilecek şekilde bilgilendirmenizi istiyorlar.
Twitter kullanan şirketler için 8 öğüt
Başarılı bir müşteri ilişkileri yöneticisinin, sosyal medyayı kullanmak isteyenlere öğütleri:
Kategoriler:
sosyal medya,
twitter
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son günlerde en çok okunan yazılar
-
Hayallerinizi, isteklerinizi, yapılmayı bekleyen işlerinizi burada listeliyorsunuz. Sonra bunları yaptıkça "Ben bunu yaptım" diyor...
-
Reklam bir pazarlama iletişimidir . Yani reklama maruz kalan insanların tutumlarında, reklamını yaptığımız ürüne/hizmete yönelik olumlu bir ...
-
Alman ZDF kanalı, kesintisiz erotik film hizmetini yaratıcı bir pano çalışması yla duyurmuş. Bence en güzel mecra kullanımlarından biri.
-
kaynak: shutterstock Inc.com'da, " Sosyal Medya Hesaplarınızı 23 Yaşında Birisinin Yönetmemesi için 11 Neden " isimli bir ...
-
" Bir sanal alışveriş macerası " yazımda da dediğim gibi, günde bir ürün satan siteleri takip etmeyi seviyorum. Başka takip etmek ...
0 yorum:
Yorum Gönder