Seth Godin'in yeni kitabı
Meşhur marketing insanı Seth Godin (All marketers are liars'ın yazarı) yeni kitabını softcopy olarak bedava yayınladı. "Knock Knock" adlı kitapta bir internet sitesi yaparken nelere dikkat edilmesi gerektiğini bir pazarlamacı gözüyle anlatmış. Kitabın özeti; "Satacak birşeyiniz yoksa internet sitesi ile zaman harcamayın."
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son günlerde en çok okunan yazılar
-
Reklam bir pazarlama iletişimidir . Yani reklama maruz kalan insanların tutumlarında, reklamını yaptığımız ürüne/hizmete yönelik olumlu bir ...
-
"Yaratıcılık" üzerine dinlediğim en faydalı ve en aydınlatıcı konuşmayı, yaratıcılığın en güzel örneklerinden Monty Python'un ...
-
kaynak: shutterstock Inc.com'da, " Sosyal Medya Hesaplarınızı 23 Yaşında Birisinin Yönetmemesi için 11 Neden " isimli bir ...
-
Türkiye'de İnternet girişimciliğinin gelişmesi için uğraşan eTohum oluşumu , İnternet girişimciliği üzerine bilinirlik yaratmak için bir...
-
En sevdiğim markalardan biri İKEA. Çoktandır işim düşmüyor ama basit, sade, kullanışlı mobilyalarını ve iyi düşünülmüş ev eşyalarını seviyor...
-
Geçenlerde 3yanlış blogunda görmüştüm, durup dururken aklımda takılı kaldı. TEFAL ilginç bir billboard reklamı denemiş. Ben zaten billboardl...
0 yorum:
Yorum Gönder