TEFAL Reklamı

Geçenlerde 3yanlış blogunda görmüştüm, durup dururken aklımda takılı kaldı. TEFAL ilginç bir billboard reklamı denemiş. Ben zaten billboardlara böyle boyut katan, onları çevrenin bir parçası gibi gösteren reklamları estetik olarak çok beğeniyorum. Hele işin içinde yeterince yaratıcılık da varsa tadından yenmiyor.

Reklam verenler bir taşla birden fazla kuş vurarak, bizim gibi internet kullanıcılarını da etkilemeyi başarıyorlar bu dış mekan uygulamalarıyla. Aslında buradan, ülker cafe crown ürün müdürünün anlattıklarına ve Türkiye'de denedikleri ama başarısız olan sadece internet için reklam filmi çekme maceralarına geçerdim ama uzun yazmayı sevmiyorum.

Bu arada ben neden tefal deyince hala yerli bir marka gibiymiş gibi düşünüyorum? Acaba onların başarılı bir yerelleşme stratejisinden mi, yoksa benim bilinçsiz insanlığımdan mı?

2 yorum:

Lyn dedi ki...

...ülker cafe crown ürün müdürünün anlattıklarına ve Türkiye'de denedikleri ama başarısız olan sadece internet için reklam filmi çekme maceralarına ...
merak ettim anlatır mısınız?

Deniz Utku dedi ki...

Cafe Crown televizyon reklamını biliyorsunuzdur, hani bir kız erkeği kovalıyor, erkek cafe crown arası veriyor falan.

Onun devamı gibi ama epey uzunundan çekmişler sanırım iki ya da üç tane. Ben sadece birini gördüm daha "salmamışlardı" İnternete.

Çok eğlenceli bişeydi; bekçinin teki durduruyor çocukları, neden koşuyorsunuz, neden kız kovalıyor, ne biçim erkeksin tarzında laflar ediyor. Bunu web sitelerine koydular bir süre ve bannerlarla bir ay tanıttılar. (6-7 ay önceydi)

Başaramadıkları ise benim nacizane görüşüm. Çünkü o reklamları hiç kimsede, hiç bir sitede görmedim.

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger