Markalarin kişiliği yansıtması

Uzun zamandır bloglamıyordum ne de olsa okuyan yok diye, ama aklıma geldi, başka yere yazacağıma şuraya yaziyim dedim.

Bügünkü konumuz Markaların bir insanın kişiliğini yansıtıp yansıtmadığı sorunsalı. Ben size en sevdiğim markaları söyliyim, siz de nasıl bir insan olduğumu söyleyin:

1. Google: Zaten böyle blog okuyan falan bir insan olarak sizin de listenizde olduğunu tahmin ediyorum. Sırf arama motoru değil, tüm şirketten bahsediyorum.
2. Nike: Neden bilmiyorum, ama bayılırım nike'a. Yanlış anlamayın her giydiğim nike falan değil, 10 yıllık bir çift ayakkabım ve onlarla yaşıt montum var sadece (tamam bi de yeni aldığım ayakkabılar, amerikadan ucuza aldığım botlar, bi kaç t-shirt, ... var yani bişeyler.)
3. Camper ve dockers: bunları da çok yakın markalar olarak algılıyorum. Birer numune saklıyorum ikisinden de.
4. Wikipedia: internetin özü, özü. Ben de elimden geldiğince bir parçası olmaya çalışıyorum işte.
5. Dreamweaver: Bunu bilen bilir, frontpage'in abisidir. İnternetin özünü hissetmemizi sağlıyor.
6. Sony: Her alanda değil ama çoğu zaman seviyorum bu caponları. Sony marka olan bi tek momory stickim var, onu da bulmuştum. Bir de evde, benim odamda eski bir televizyon var, evlenince o da benim olacak.
7. Eczacıbaşı: Türklerden de bir tane olsun dedim listede, daha tam düşünmedim.

Bu listedeki markalardan her türlü hediyenize açığım, (job offers are also welcomed)

0 yorum:

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger