Bilmem gereken herşeyi anaokulunda öğrendim

İşletme son sınıf olarak, son derslerimi de seçtim. Bunlardan biri, eski Koç Holding CEO'su Hasan Subaşı hocamdan. İlk ders bize bir makaleden bahsetti, ilgimi çekti İnternette bulup okudum. Yine ilgimi çekti, Türkçeye çevirip aşağıya yazdım.

Bilmem gereken herşeyi anaokulunda öğrendim...
- Herşeyi paylaş
- Adil oyna
- İnsanlara vurma
- Herşeyi aldığın yere geri koy
- Kendi dağınıklığını topla
- Senin olmayan şeyleri alma
- Birinin canını yaktığında özür dile
- Yemekten önce ellerini yıka
- Sifonu çek
- Sıcak kurabiye ve ılık süt senin için iyidir
- Dengeli yaşa
- Her öğleden sonra biraz kestir
- Dışarıda trafiğe dikkat et, el ele tutuş
- Meraklı ol
- Herşey ölür

O yüzden ilk öğrendiğimiz kelimeyi hatırlayalım: BAK!

Robert Fulgham'ın "Everything I Needed to know I learned in kindergarten...." makalesinin bir kısmının çevirisidir.

0 yorum:

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger