Blogkolik // Blogoholic

Blogkolik misiniz?

1. Ne anlama geldiğini bile bilmediğiniz istatistiklerinizi, technorati sıralamanızı ve size bağlantıları her yemekten ve yatmadan önce kontrol ediyorsunuz
2. Duştayken, işteyken, ailenizle konuşurken, başka bir şeye odaklanmış olmanız gerekirken bir sonraki yazınızı düşünüyorsunuz.
3. Bir dizi post yazdıktan sonra bile bir tane daha yazasınız var.
4. Üniversitedeykenki gibi gecelediğiniz oldu.
5. Yeni tanıştığınız insanlara "Benim bir blogum var" diyorsunuz.
6. Cildiniz bembeyaz
7. İnsanlarla yüzyüze konuşmaktansa bloglarına yorum yazmayı tercih ediyorsunuz.
8. Bir hikayeyi, fikri veya fotoğrafı bloglanabilir olarak değerlendiriyorsunuz.
9. Blogrollunuzdaki blogları günde en az bir kere ziyaret ediyorsunuz.
10. 50 yazınız taslak olarak duruyor.
11. Dışarı çıkacağınıza bunun gibi postlar yazarak eğleniyorsunuz.
12. Aileniz sizin neler yaptığınızı blogunuzdan takip ediyor.
13. İnternetiniz kesildiğinde hayata küsüyorsunuz.
14. Ailenizi ve arkadaşlarınızı da blog yazmaları için kandırmaya çalışıyorsunuz.
15. Blogunuzda ailenizin bile bilmediği hikayeler yazmışlığınız var.
16. Ünlü bir blogger size yorum yazdığında ya da sizden bahsettiğinde inanılmaz heyecanlanıyorsunuz.
17. Ailenizle olmaktansa, onlar hakkında bir post yazmayı tercih ediyorsunuz.
18. Blogladıkça, kendinizi daha iyi tanıdığınızı düşünüyorsunuz.
19. Günlük hayatta çoğu konuşmanız "Geçenlerde blogumda da yazmıştım..." cümlesini içeriyor.
20. Önerileriniz?

via Bildirgec, o da via sellsius

Kategoriler: ,

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kendim hakk?mda hi? yaz? yazmad???m i?in.ki?isel blog ile ilgili maddelere g?re daha kolik olmaya vakit var :D .bu blog okumak i?inde b?yle bende aramalar? bo?una yapm?yorum.tabi sonu?ta bi?eyler ??k?yorsa o bloga girip okuyorum.aile ileilgili maddeler avrupayi ama arkada?lara bahsediyorum.benim blogum var demem benim sitem var bloga linkim var derim :).taslak olarak hi?bir yaz? tutmad?m.googleda arat?nca akifsever ??kar bu yorumum her zaman :) bide bunu deneyin http://tikla dinle.blogspot.com iyi bloginkler. 11548

Adsız dedi ki...

yine ben bu yorum $eysinin hatalari duzeltilmedimi.gitti yorumum.tikla dinle yeeee i$te parcalar 250 civarinda tam bende bilmiyorum :) denisutku g?zel bir blog yapmi$sin tebrik ve taktir senin olsun.38117

Adsız dedi ki...

evet evet... blog olmu? hayat?m?z... ama bu son, valla... 83878

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger