Sizin eliniz yok mu?

5-6 sene önce, Türkiye'nin sayılı zenginlerinden ve girişimcilerinden olan birisini dinliyordum üniversitede. Çalışmaktan yorulmadığını, en erken kendisinin işe gittiğini falan anlatıyordu. Kesinlikle etkileyiciydi, ona lafım yok.

Beni dumur eden şu hikaye oldu:

Birgün fabrikalardan birini gezerken yerde bir ambalaj çöpü gördüm. "Bu ne ya? Benim fabrikalarımda yerde çöp olamaz" dedim. Yanımdaki fabrika yöneticilerinden biri yanındakine "Oğlum çabuk çöpe attırın şunu" dedi. Ben de ona "senin elin yok mu?" dedim.

Ben de dinlediğim yerde irkildim, "Sizin eliniz yok mu? Çalışana neden kızıyorsunuz?" demeyi düşündüm ama okulumun adını züppeye çıkarmamak, az biraz tanıştığım oğlunu utandırmamak için sustum.

Arada aklıma gelir bu hikaye. Zengin olup işyerlerim olduğunda bana hatırlatın olur mu?

2 yorum:

TEAkolik dedi ki...

Umarım birgün seninde fabrikan olur. Fakat bunu başka birisi asla ve asla hatırlatmaz.
Herşey senin elinde...

Adsız dedi ki...

İngiltere kraliyet ailesinin çocukları yazın çalışmaya gönderilir, bulaşık yıkatır, yer paspaslatırlar. Tam da bunun için.

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger