Muhabbet Kart ve Mustafa Sandal

Sabah minibüsle işe gelirken, Maslak civarında bir panoda Muhabbet Kart reklamı gördüm. Bir de Mustafa Sandal vardı reklamda ama sadece bakıyordu, öyle soğuk espiriler falan yapmıyordu. Kampanyayı ya da mesajı hatırlamıyorum çünkü 2000'lerin başından kalmış gibi duran o pano dumur etmişti beni.

Muhabbet Kart neydi, ne işe yarardı unutmuşum. Hatta Google'da aradım ama hangi operatörün kartı olduğunu bile bulamadım. Çok eski ve kötü bir web siteleri var ve o da "zararlı yazılım" uyarısı veriyor. Mustafa Sandal zaten unutulup gitmiş biri. Hangi zihniyet hala reklamlarda onu kullanır anlayamadım.

Eve dönerken yine bakacağım, acaba doğru mu görmüşüm diye.

2 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

İğrenç ama komikti be reklamları :)

CELLMANN dedi ki...

Ben de baktım şimdi gerçekten çok kötü bir sitesi var.

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger