Facebook emin ellerde

Facebook'ta yardım kategorisinin altında, diğer kullanıcılara en çok yardım eden Facebook kullanıcıları listeleniyor: http://www.facebook.com/help/?section=leaderboard

Yardım bölümünde diğer kullanıcıların sordukları sorulara verdikleri cevaplarla, her yardım ettiklerinde puan kazanan kullanıcıları merak ettim. Global listedeki Türkler gözüme çarptı. 4. sırada Muhsin isimli Türk delikanlıyı görüyoruz mesela. Tıklayıp sayfasına gittiğimizde de, Facebook kullanımını kolaylaştırmak için bize yardım eden insanların profiliyle karşılaşıyoruz:

Facebook'u nasıl daha etkin kullanabileceğiniz hakkında size yardımcı olan adam, bir kere alıp bir daha değiştiremeyeceği, "kısa" profil adresi olarak "seni.asiri.cok.seviyorum.busram" adresini almayı uygun görmüş.


Ben de cahillikten kendi adımla denisutku olarak almıştım kısaltmayı, şimdi de değiştirme şansım yok. Ah eşşek kafam, hala şu İnternet'in mantığını anlayamamışım.

0 yorum:

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger