Mailing yaparken tasarım yapmanıza gerek yok

Normal mailden daha çirkin gözüken bir HTML mail örneği
Nasıl ki arkadaşlarınıza sadece resimden oluşan, HTML mailler göndermiyorsunuz, müşterilerinize de göndermeyin lütfen.

İnternet trafiğinin yarısı mobil cihazlardan geliyor artık, üstelik mail için bu oran eminim daha yüksektir. Yani ne kadar ufak boyutlu ve ne kadar kolay açılabilen mailler atarsanız o kadar iyi olur müşterileriniz için.

Bir de bir sır vereyim: maillerin en üstüne "bu postayı düzgün görüntülemiyorsanız burayı tıklayın" diye bir link koyuyorsunuz ya; onu kimse tıklamıyor. Kimse meraklı değil sizin resimli mailinizin "düzgün" görünüşünün nasıl olduğuna.

Hele yukarıdaki örnek gibi, sadece yazıları bir resmin içine koyarak gönderecekseniz, lütfen HTML mail eziyetine girmeyin. Benim kişisel görüşüm: sizin uğraşarak, tasarımcılara briefler, revizeler vererek hazırladığınız o tasarımlar, normal düz yazılı maillerden daha güzel gözükmüyor. (Kurumsal dünyanın bu umursamazlığı beni delirtiyor. İşgüzar birinin aklına saçma bir fikir geliyor ve kimse itiraz edemediği için kurumu temsil eden saçma sapan bir iletişim ortaya çıkıyor.)


0 yorum:

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger