Zincir mailler ve yazarları

Ya ben nefret ediyorum şu zincir mail olayından. İki üç güzel fotoğraf bulmuş, bir tane sinir edici düzeyde basit ve sözde duygusal bir şiir, olmadı yazı bulmuş, bunları birleştirip powerpointe koymuş. Buraya kadar tamam, ama o saçmalığı bana yollama yaaa. Ben mecbur muyum bin tane mail adresi arasında ne yazıyor diye aramaya, sonra aslında mailde yazı olmadığını sadece .pps uzantılı (kendisi başlayan bir slayt show) olduğunu görmeye? Daha da önemlisi sen mecbur musun benim mail adresimi binlerce kişiye göstermeye?
Ne ezik bir insandır bunu yapan ve şiirin bittiği slayta "Bunu bir arkadaşın okudu ve sana gönderdi, sen de bunu hak edenlere gönder" tarzı şeyler yazanlar. İlk defa İnternet görmüş birinin, kendisinin buradaki varlığını ispatlama çalışmasından öte bir şey değil bunlar. (Nicklerini saçma karakterlerle yazan ezikler gibi.)
Kıssadan hisse: yapmayın böyle şeyler.

2 yorum:

Bülent dedi ki...

:) Söylenecek fazla bişey bırakmamışsın zaten. Sana katılıyorum. O kadar lüzumsuz mailler geliyor ki insana. Birde sonuna sizde en az 10 akadaşınıza gönderin gibi şeylerde eklemiyorlar mı? bitiyorum o an zaten.

Adsız dedi ki...

Niye beğenmiyosun yazıları veya şiirleri.. Yoksa o kadar hoş birşeyler yazamamanın ezikliğimi? Ne dersin bi düşün bunu.. O kadar konu hakkında yazı yazarken belki de kendini eleştirmeye vaktin olmamıştır.. Yada istememişsindir. Şu bildiğimiz kenidini beğenenler gibi yani... Ama konunun bir kısmında haklısın...Bırak şiir isteyen güzel söz isteyen kendi bulsun... teknolojinin nimetlerinden faydalansın...Sen şimdi banada kızarsın yazarsın bi eleştiri yazısı...:)

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger