Sarıyer'in dağlarına bahar geldi

kaynak: NTVMSNBC
Günlük ev-okul-ev seyahatlerimde yaşadığımı hissettiren şeyler oluyor son bir iki gündür. Bizim Acarlar sitesinin içinde bile onlarcası duran, toplamda 300 küsür olan kaçak saray yavruları (embriyoları) yıkılıyor. Ben Koç Üniversitesi'ne girdiğimde bile terk edilmiş gibi duran bu inşaatlar, benden 3 yıl önce Koç'a giren ablam geldiğinde de aynıymış. Ablam doktorasını bitirmek üzere olduğuna göre, en az 10 yıldır o inşaatlar öyle durdu. Hem de tam boğazı gören Sarıyer sırtlarında, eski orman, şu an ağaçlık bölgede. Yıllarca bu çirkinliğin yanından geçtim, ama hiç alışamadım, yadırgadım. Bir akşam bizim evin oralarda ordu gibi zabıta ve çingene toplandığını gördüm. Dozerler inşaatın kafasına kafasına vuruyor, eskiciler yıkılan binalardan ne çıkarabilirlerse çıkarıp arabalara atıyordu. Ohh, bahar geldi dedim, kim ne derse desin. (NTVMSNBC haberi)

Ek: Yağmacı dedikleri kişilerin, belediyeden ihale alarak bu işi yaptıklarını öğrendim.

0 yorum:

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger