Mil kazanılmaz, hakedilir

Turkcell'den mesaj geldi "Miles&Smiles numaranızı gönderin, faturanızın 3 katı kadar bedava mil kazanın" diye. İlgilendim, Turkcell'in sitesini açtım, aradım ama kampanya ile ilgili bir bilgi bulamadım o karışık ve düzensiz sitede.

Google'da arayıp turkcell.com.tr altındaki bir sayfayı buldum. Bana gelen mesajın aynısı yazıyor sayfada ama "Miles&Smiles" nedir, nasıl edinilir ondan bahsetmiyor. "Ayrıntılı bilgi thy.com.tr'de" diye bir bağlantı veriyor sayfanın sonunda.

Türk Hava Yolları sitesine gittim. Sitenin ana sayfasında üst menüsüne "Miles&Smiles" diye bir düğme koymuşlar, ne güzel. Sayfada mil kartların çeşitleri, avantajları anlatılıyor ama nasıl alınır, nasıl işletilir falan yazmıyor. Üye girişi ve üyelik kısmı da var ama üyelik kısmı hata veriyor, muhtemelen veritabanında bir sorun var.

Garanti Bankası’nda hesabım olduğu için bir bakiyim dedim acaba Miles&More ile Miles&Smiles arasında ne fark var diye. Özellikleri epey benzer ama şimdi bunu alsam 3 kat mil kazanamam diyerek vazgeçtim.

Sonra Turkcell’den ikinci mesaj geldi “31 Temmuz’a kadar Smiles&More numaranızı hattınıza tanımlayın, 1000 mil bonus kazanın.” Artık hırs yapıp bunun ne olduğunu öğreneceğim diye arattım Google’da Shop&Miles diye, shopandmiles.com diye bir site çıktı. Ana sayfasında da yazıyor, Miles&Smiles özelliği olan tek kart diye. Demek ki aynı şeymiş ikisi de.

Şimdi soruyorum: Madem bu olayın bir sitesi var ve bu kadar reklamını yapıp kendi sitelerinizde tanıtıyorsunuz, neden şu siteye birer bağlantı vermiyorsunuz? Herkes kendisi arayıp bulmak zorunda mı?

0 yorum:

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger