Google, Digg'i almaya çalışıyor(du)

Doğru mudur bilmem ama o kadar yazılıp çizildiğine göre gerçek payı vardır: Google, ünlü sosyal paylaşım sitesi Digg'i 200 milyon dolara almak istiyormuş. Bir Digg kullanıcısı olarak kesinlikle çok isterim görüşmelerin olumlu sonuçlanmasını.

Komplo teorileri kuranların aksine, ben kesinlikle Digg'in böyle bir satın almadan kötü etkilenmeyeceğini, hatta çok daha iyi bir yere geleceğini düşünüyorum. Bir kere Amerikan tarzı yürütülen sitenin Google felsefesi altında özellikle bizim gibi ana dili İngilizce dışında bir dil olan veya Amerika dışında yaşayan İnternet kullanıcıları için çok daha güzel bir yer haline geleceğini düşünüyorum.

Bu arada Google aramalarında Digg tarzı bir yaklaşım olacağı söylentilerine de inanmıyorum.


Güncelleme: Satın alma gerçekleşirse daha ayrıntılı bir yazı yazmayı da düşünüyorum ama malesef görüşmelerin kesildiğini öğrendik. Yani Google Digg'i almadı.

0 yorum:

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger