Kişisel gelişim saçmalığı

Kişisel gelişim üzerine kitaplar yazan ve bu konuda seminerler vererek para kazanan bir adam, bir kişinin en son yaptığı şeyin kendisini şaşırtmamasının bir 'kariyer patinajı'na işaret ettiğini belirtmiş.

Kişisel gelişim bu demekse, ben hödük kalmayı tercih ediyorum. Ulan şirketler sana bir işi doğru düzgün yapıyorsun diye, sana emanet edilen işleri sürpriz çıkarmadan hallet diye para veriyorlar. Her yaptığı iş insanı şaşırtıyorsa, o insan epey geri zekalıdır diye düşünürüm ben. Allah'a şükür ben kendi yaptığım işlere şaşırmıyorum, kariyerimde de gayet güzel ilerliyorum, o yüzden o hayat koçlarına da ihtiyacım yok diye düşünüyorum.

0 yorum:

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger