Yetişkin konseptli (göğüs dekolteli kızların garsonluk yaptığı) restoran zinciri Hooters, "Kamuflaj" kod adlı bir basılı reklam serisi kullanmış. Konsept şu: sadece erkeklerin ilgilendikleri olta, jant gibi ürünlerin reklamıymış gibi fotoğraflar kullanılarak, Hooters'ın fırsat menülerinin fiyatları verilmiş. İnternet'te bile kadın ve erkek demografiğini ayırmanın zor olduğunu düşününce, bence mükemmel bir hedefleme sağlamış bu.
Erkeklere Özel Gizli Reklam - Hooters
Kategoriler:
güzel reklam
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son günlerde en çok okunan yazılar
-
Reklam bir pazarlama iletişimidir . Yani reklama maruz kalan insanların tutumlarında, reklamını yaptığımız ürüne/hizmete yönelik olumlu bir ...
-
kaynak: shutterstock Inc.com'da, " Sosyal Medya Hesaplarınızı 23 Yaşında Birisinin Yönetmemesi için 11 Neden " isimli bir ...
-
En sevdiğim markalardan biri İKEA. Çoktandır işim düşmüyor ama basit, sade, kullanışlı mobilyalarını ve iyi düşünülmüş ev eşyalarını seviyor...
-
Her gün Taksim Meydanı'ndan metroya biniyorum. Bugün bir şey dikkatimi çekti: Türkçe " Taksim Meydanı " diyoruz, İngilizce ise...
-
Normal mailden daha çirkin gözüken bir HTML mail örneği Nasıl ki arkadaşlarınıza sadece resimden oluşan, HTML mailler göndermiyorsunuz,...
-
Alan Williamson , Google'ın arama müdürü Marissa Mayer ile yaptığı bir söyleşiden aklında kalanları kendi bloğunda yazmış . Ben de çevi...
2 yorum:
Çok beğendim.
Başka hoş örnekle beraber şu şekilde twitledim
https://twitter.com/malisabuncuoglu/status/268266513851621376
Çok beğendim.
Başka hoş örnekle beraber şu şekilde twitledim
https://twitter.com/malisabuncuoglu/status/268266513851621376
Yorum Gönder