15 Şubat Sevgililer Günü Kampanyası: "Suçu Bize Atın"

Kapitalist dünyanın satışları artırmak için kullandığı "Sevgililer Günü" teranesi, Türkiye gibi gelişmekte olan ülkelerde daha çok pazarlama kampanyalarında "içerik" olarak kullanılıyor. Yani kampanya yapmak için bir fırsat sadece. Restoranlar ve bazı hediyelik eşya satıcıları dışında pek satışlara yansımıyor, ya da mevcut talebi öne veya arkaya atıyor.

Madem pazarlama için kullanılacak bir içerik olarak bakıyoruz, tüm reklamverenlerin reklam alanı için rekabet ettiği 14 Şubat ve öncesini değil de, 15 Şubat'ı hedefleyen bir kampanya öneriyorum. Viralitesi yüksek, fakat aynı zamanda satış getiren ve aynı zamanda uzun vadeli marka sadakatini yükselten bir 15 Şubat Sevgililer Günü kampanyası:
Özür hediyesi olarak
gönderilecek macaronlar

Kampanya Kurgusu:

14 Şubat'ta Sevgililer Günü'nü unutan, ya da hediye almadığı için sevgilisiyle arası bozulanlar; Suçu Bize Atın!
DenizUtku.com'dan 15 Şubat'ta yapacağınız alışverişleri hızlı kargo ile gönderiyoruz. Üstelik üzerinde el yazısıyla yazılmış özür notu ile birlikte: "Sevgililer Günü'ne yetişmesi için defalarca uyarmıştınız, fakat yoğunluk sebebiyle istenmeyen bir gecikme yaşandı. Özür dileriz. Lütfen satın aldığınız ürünün yanında gönderdiğimiz hediyemizi bir özür hediyesi olarak kabul edin."

Ne dersiniz? Çalışır mı?

0 yorum:

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger