Ads of the World sitesinde gezerken, Land Rover için yapılan pazarlama kampanyasına rastladım ve bir pazarlamacı olarak kıskançlıktan çatladım. Evet şu an Teknokrasi Ajans olarak otomotiv müşterimiz yok; evet şu an böyle brief vermiyorlar bize ama yine de gönlümde hep böyle "markaya yakışan, müşteriyi derinden yakalayan" işler yapmak var...
Kurgu çok basit: Klavyenizin sol üst köşesindeki escape (Esc) tuşunu söküyorsunuz, yerine Land Rover'ın gönderdiği, cip şeklindeki tuşu koyuyorsunuz. Düşünsenize, bilgisayar başında çalışan üst düzey yöneticilerin günde kaç kere fark etmeden eli o tuşa giriyordur? Ve her seferinde "escape" (kaçış) tuşunda markayla, hem de en alakalı anda iletişim kuruyordur... Bence pazarlamanın en güzel, en doğru örneklerinden biri.
Kurgu çok basit: Klavyenizin sol üst köşesindeki escape (Esc) tuşunu söküyorsunuz, yerine Land Rover'ın gönderdiği, cip şeklindeki tuşu koyuyorsunuz. Düşünsenize, bilgisayar başında çalışan üst düzey yöneticilerin günde kaç kere fark etmeden eli o tuşa giriyordur? Ve her seferinde "escape" (kaçış) tuşunda markayla, hem de en alakalı anda iletişim kuruyordur... Bence pazarlamanın en güzel, en doğru örneklerinden biri.
0 yorum:
Yorum Gönder