Fıkra: doktor ve terzi

Adamın biri, doktora gider ve uzun süredir korkunç baş ağrıları çektiğini söyler ve hiçbir şeyin işe yaramadığından yakınır. Doktor tepeden tırnağa muayene eder, oturtur ve nadir görülen bir hastalığı olduğunu söyler; Baş ağrıları, testislerinin omurgasının dibine baskı yapması sonucu meydana gelmektedir. Tek tedavisi cerrahi yoldan hadım edilmesidir. Adam bu seçeneği haftalarca düşünür ve baş ağrıları dinmediğinden, bütün hayat buna dayanamayacağı sonucuna varıp ameliyatı kabul eder. Ameliyatla hadım olur, gerçekten baş ağrılarından kurtulur ancak bu sefer de kimlik bunalımına girer. Kendisine şık bir takım elbise alıp moralini düzeltmeye karar verir ve ünlü bir terziye girer. Yaşlı terzi adama ''İnce çizgili, şık bir takım istiyorum,'' der. Terzi ona şöyle bir bakar ve ''Hımm, bacak boyu 106, iç boy 84,'' der. Adam ''Doğru,'' der. ''Bunu nasıl bildin?'' ''Oğlum, insan bu işin içinde benim kadar uzun süre bulununca, bu gibi şeylerde tecrübe geliştirir.'' Adam takıma uygun bir gömlek de ister ve tezgahtar ''Tamam, yaka 42, kol 86'' der. Adam, terzinin bilgisinden keyiflenerek ''Müthiş'' der, ''Hazır buradayken iyi bir külot da alacağım. Terzi ''36 beden'' der. Adam, ''Hayır, bu kez yanıldın'' der, ''Ben 34 giyiyorum.'' Tezgahtar ''Oğlum'' der, ''34 beden giyersen testislerin omurgana baskı yapar ve korkunç baş ağrıları çekersin.''

0 yorum:

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger