Haftalık beyin fırtınası toplantımızdan bir kare |
Stok Fotoğraf (Stock Image)
"İçerik kraldır" dendiğini duyunca, içerik üretmeye veya varmış gibi göstermeye çalışıyor bütün web siteleri. Yazıyı çalakalem yazabiliyorsunuz da, görsel kısmı hep sıkıntılı oluyor. Orada da yardıma stok fotoğraflar (stock image) yetişiyor. Tabii jenerik olarak profesyonel fotoğrafçılar tarafından çekilen fotoğraflar, genelde gerçek olmadığı çok bariz belli olan, ciddiyetten ziyade komiklik oluşturan görseller olarak sitelerde, maillerde, hatta reklamlarda yer kaplıyor.
Bir sır vereyim: müşteri bunların yapmacık olduğunu anlıyor ve size olan güveni azalıyor! Kendi yapmadığı işlerle, jenerik görsellerle, markaların kendilerini kandırdığını düşünüyor. (Henüz akademik bir araştırma yok bununla ilgili ama bulduğum zaman burada linkini paylaşacağım.)
Kategoriler:
resim
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son günlerde en çok okunan yazılar
-
Reklam bir pazarlama iletişimidir . Yani reklama maruz kalan insanların tutumlarında, reklamını yaptığımız ürüne/hizmete yönelik olumlu bir ...
-
Dün gelen bir mailde bir yazılım reklamı vardı. En önemli özelliklerinden birisi de Türkçe desteğinin olmasıymış. Dahi anlamındaki de'ni...
-
İnternet sitelerinin ilk hallerini görmeyi seviyoruz, arada böyle makaleler popüler oluyor. Ama hep "Dünya'nın En Popüler Siteleri...
-
Türkçe konusunda hassas olduğum için, reklamlardaki bazı kelimelere takılıyorum. Mesela İntel'in Facebook uygulaması olarak arkadaşların...
-
Web sitesi tasarlarken, yapmanız ve yapmamanız gereken 15 şey yazımda adı geçen "AJAX" kelimesinin nasıl okunduğu merak konusu. Ö...
-
Aşağıdak ilginç harita, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki McDonald's restoranlarının yerlerini gösteriyor. Amerika'da çölün orta...
0 yorum:
Yorum Gönder