![]() |
Haftalık beyin fırtınası toplantımızdan bir kare |
Stok Fotoğraf (Stock Image)
"İçerik kraldır" dendiğini duyunca, içerik üretmeye veya varmış gibi göstermeye çalışıyor bütün web siteleri. Yazıyı çalakalem yazabiliyorsunuz da, görsel kısmı hep sıkıntılı oluyor. Orada da yardıma stok fotoğraflar (stock image) yetişiyor. Tabii jenerik olarak profesyonel fotoğrafçılar tarafından çekilen fotoğraflar, genelde gerçek olmadığı çok bariz belli olan, ciddiyetten ziyade komiklik oluşturan görseller olarak sitelerde, maillerde, hatta reklamlarda yer kaplıyor.
Bir sır vereyim: müşteri bunların yapmacık olduğunu anlıyor ve size olan güveni azalıyor! Kendi yapmadığı işlerle, jenerik görsellerle, markaların kendilerini kandırdığını düşünüyor. (Henüz akademik bir araştırma yok bununla ilgili ama bulduğum zaman burada linkini paylaşacağım.)
Kategoriler:
resim
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son günlerde en çok okunan yazılar
-
Reklam bir pazarlama iletişimidir . Yani reklama maruz kalan insanların tutumlarında, reklamını yaptığımız ürüne/hizmete yönelik olumlu bir ...
-
kaynak: shutterstock Inc.com'da, " Sosyal Medya Hesaplarınızı 23 Yaşında Birisinin Yönetmemesi için 11 Neden " isimli bir ...
-
"Yaratıcılık" üzerine dinlediğim en faydalı ve en aydınlatıcı konuşmayı, yaratıcılığın en güzel örneklerinden Monty Python'un ...
-
Alman ZDF kanalı, kesintisiz erotik film hizmetini yaratıcı bir pano çalışması yla duyurmuş. Bence en güzel mecra kullanımlarından biri.
-
Türkiye'de İnternet girişimciliğinin gelişmesi için uğraşan eTohum oluşumu , İnternet girişimciliği üzerine bilinirlik yaratmak için bir...
0 yorum:
Yorum Gönder