![]() |
Haftalık beyin fırtınası toplantımızdan bir kare |
Stok Fotoğraf (Stock Image)
"İçerik kraldır" dendiğini duyunca, içerik üretmeye veya varmış gibi göstermeye çalışıyor bütün web siteleri. Yazıyı çalakalem yazabiliyorsunuz da, görsel kısmı hep sıkıntılı oluyor. Orada da yardıma stok fotoğraflar (stock image) yetişiyor. Tabii jenerik olarak profesyonel fotoğrafçılar tarafından çekilen fotoğraflar, genelde gerçek olmadığı çok bariz belli olan, ciddiyetten ziyade komiklik oluşturan görseller olarak sitelerde, maillerde, hatta reklamlarda yer kaplıyor.
Bir sır vereyim: müşteri bunların yapmacık olduğunu anlıyor ve size olan güveni azalıyor! Kendi yapmadığı işlerle, jenerik görsellerle, markaların kendilerini kandırdığını düşünüyor. (Henüz akademik bir araştırma yok bununla ilgili ama bulduğum zaman burada linkini paylaşacağım.)
Kategoriler:
resim
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son günlerde en çok okunan yazılar
-
Reklam bir pazarlama iletişimidir . Yani reklama maruz kalan insanların tutumlarında, reklamını yaptığımız ürüne/hizmete yönelik olumlu bir ...
-
Alman ZDF kanalı, kesintisiz erotik film hizmetini yaratıcı bir pano çalışması yla duyurmuş. Bence en güzel mecra kullanımlarından biri.
-
Prestijli TED konuşmaları nda geçtiğimiz ay Bill Gates konuşmuş . Gates, Microsoft kurucusu olarak değil, kendisi ve eşi adına kurduğu vakı...
-
Türkiyemiz biraz gerilerde kalmış, yüklenelim arkadaşlar. Dünya Sağlık Örgütü (WHO) verileri, via: economist.com
-
Web sitesi tasarlarken, yapmanız ve yapmamanız gereken 15 şey yazımda adı geçen "AJAX" kelimesinin nasıl okunduğu merak konusu. Ö...
-
Adamın biri, doktora gider ve uzun süredir korkunç baş ağrıları çektiğini söyler ve hiçbir şeyin işe yaramadığından yakınır. Doktor tepeden...
0 yorum:
Yorum Gönder