"Gaza" yaz gönder, dumur ol

Her akşam olduğu gibi "Var mısın Yok musun?" izliyorduk. Amerikalıların hayranlıkla karşıladıkları, program devam ederken altta sürekli reklam gösterme teknolojisi sayesinde bir mesaj çıktı aşağıda:
"Gaza yaz 3999'a gönder".
Bunu okuyunca sandım ki Gazze'deki insanlık dramı için bağış toplanıyor (Gazze'nin adı aslında Gaza'dır ya), aferin dedim içimden.

Sonra mesajın devamı geldi ekrana:
"Basa gaza aşkım melodisi cebinize gelsin".
Allah belanızı versin dedim ben de. Bundan sonra ne Turkcell, ne Show TV, ne de Acun Ilıcalı bana sosyal sorumluluk demesin.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

harika yazmissin eline saglık bu adamlarin sen sanıyormuydunki haydı kızlar okula dediklerinde kızlari okutuyorlar bizden herkezden para topluyorlar ve indiriyorlar ceplerine buna acunda dahil ee adamlarin mantigi belli ar namus degil çeşme akarken doldurmak.

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger