"Avrupa'da uzun bir tren yolculuğu yapıyorduk. Trendeki çocuklar merakla dışarıdaki ineklere bakıyorlardı. Birkaç dakika içinde sıkıldılar. Çünkü inekler sıkıcıdır. Bir kere gördükten sonra hepsi aynıdır. Halbuki diye düşündüm, bir tanesi mor olsa! Herkes uzun uzun seyreder, tanıdıklarına söyler, fotoğraflarını çeker, sırf o mor ineği görmeye uzun yollardan gelirler"
Mustafa Sandal'ın anlamsız şarkıları sözlerinin nasıl aklına geldiğini anlatması gibi geliyor ama bu sözlerin sahibi Seth Godin bu düşüncelerinin üzerine Mor İnek diye bir pazarlama kitabı yazıyor ve kitap fenomen oluyor.
Bazı akademisyenler Seth Godin için "şovmen" dese de, benim favori pazarlama gurum o.
Seth Godin - Mor İnek
Kategoriler:
kitaplar,
pazarlama,
Seth Godin
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son günlerde en çok okunan yazılar
- 
Hayallerinizi, isteklerinizi, yapılmayı bekleyen işlerinizi burada listeliyorsunuz. Sonra bunları yaptıkça "Ben bunu yaptım" diyor...
- 
Reklam bir pazarlama iletişimidir . Yani reklama maruz kalan insanların tutumlarında, reklamını yaptığımız ürüne/hizmete yönelik olumlu bir ...
- 
Alman ZDF kanalı, kesintisiz erotik film hizmetini yaratıcı bir pano çalışması yla duyurmuş. Bence en güzel mecra kullanımlarından biri.
- 
kaynak: shutterstock Inc.com'da, " Sosyal Medya Hesaplarınızı 23 Yaşında Birisinin Yönetmemesi için 11 Neden " isimli bir ...
- 
" Bir sanal alışveriş macerası " yazımda da dediğim gibi, günde bir ürün satan siteleri takip etmeyi seviyorum. Başka takip etmek ...
 
 
 Kayıtlar
Kayıtlar
 
 
0 yorum:
Yorum Gönder