"Avrupa'da uzun bir tren yolculuğu yapıyorduk. Trendeki çocuklar merakla dışarıdaki ineklere bakıyorlardı. Birkaç dakika içinde sıkıldılar. Çünkü inekler sıkıcıdır. Bir kere gördükten sonra hepsi aynıdır. Halbuki diye düşündüm, bir tanesi mor olsa! Herkes uzun uzun seyreder, tanıdıklarına söyler, fotoğraflarını çeker, sırf o mor ineği görmeye uzun yollardan gelirler"
Mustafa Sandal'ın anlamsız şarkıları sözlerinin nasıl aklına geldiğini anlatması gibi geliyor ama bu sözlerin sahibi Seth Godin bu düşüncelerinin üzerine Mor İnek diye bir pazarlama kitabı yazıyor ve kitap fenomen oluyor.
Bazı akademisyenler Seth Godin için "şovmen" dese de, benim favori pazarlama gurum o.
Seth Godin - Mor İnek
Kategoriler:
kitaplar,
pazarlama,
Seth Godin
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son günlerde en çok okunan yazılar
-
Reklam bir pazarlama iletişimidir . Yani reklama maruz kalan insanların tutumlarında, reklamını yaptığımız ürüne/hizmete yönelik olumlu bir ...
-
İnternet sitelerinin ilk hallerini görmeyi seviyoruz, arada böyle makaleler popüler oluyor. Ama hep "Dünya'nın En Popüler Siteleri...
-
Alman ZDF kanalı, kesintisiz erotik film hizmetini yaratıcı bir pano çalışması yla duyurmuş. Bence en güzel mecra kullanımlarından biri.
-
Türkçe konusunda hassas olduğum için, reklamlardaki bazı kelimelere takılıyorum. Mesela İntel'in Facebook uygulaması olarak arkadaşların...
-
Garanti Bankasını severim, internetle teknolojiyle arası iyidir. Ama bana gelen son mailleri (evet yandaki resim) beni korkuttu. Neden bilmi...
-
Harvard Üniversitesi (bkz: Google'da "üniversite" araması sonuçları , No:1) her sene tam Nobel ödülleri açıklanmadan önce ...
0 yorum:
Yorum Gönder