Twitter kullanan şirketler için 8 öğüt

Başarılı bir müşteri ilişkileri yöneticisinin, sosyal medyayı kullanmak isteyenlere öğütleri:
  1. Sorunları Twitter'da çözmeye çalışmayın. İnsanları, çağrı merkezinize veya destek sisteminize yönlendirin.
  2. Sosyal medyayı, insanları eğitmek için kullanın. Yardım sayfalarınızın linklerini paylaşın.
  3. Müşteri ilişkileri ve pazarlama/marka hesaplarınızı ayrı tutun. İkisi çok farklı amaçlar için kullanılır ve içerikleri epey farklı olacaktır.
  4. Sosyal medya sitelerini takip altında tutun. Markanız ve müşteri hizmetleriniz hhakkında neler konuşulduğunu öğrenin.
  5. Dikkatli olun, akıllı olun, samimi olun. Sosyal medya anlık ama kalıcıdır.
  6. Sadece tecrübeli kişilerin şirket adına sosyal medyada konuşmasına izin verin. Şirket içinde, sosyal medya yönetgesi oluşturun.
  7. Sosyal medyayı, diğer müşteri destek kanalları gibi kayıt altında tutun. Twitter'daki bir konuşmayı, email, telefon gibi bir müşteri şikayetiymiş gibi ele alın.
  8. Altın öğüt: Müşteriler onlara ne almaları gerektiğini söylemenizi değil, onları kendi kararlarını verebilecek şekilde bilgilendirmenizi istiyorlar.

0 yorum:

Son günlerde en çok okunan yazılar

 

bu ne be? Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger