Ben kişisel olarak, Teoman'ın şarkısındaki bar filozofunun "çok kadın hiç kadındır" lafındaki gibi "reklamda çok ürün hiç üründür" mantığındayım, çünkü çok ürün gösterince insanların ilgisinin dağıldığına ve normalde ilgi duyacakları bir ürünü bile aradan yakalama ihtimallerinin düşük olduğuna inanıyorum. Tabi kontrollü deney yapıp ölçmeden asla bilemeyeceğiz bu yöntemin gerçekten işe yarayıp yaramadığını. 2011 hem Türkiye'de İnternet için iyi bir yıl oldu, hem de İnternet sitelerinin geleneksel mecralarda (online olmayan yani benim deyişimle offline mecralarda) da kendilerini göstererek büyük reklamverenler arasına girdikleri bir yıl oldu. Her ne kadar televizyon izlemesem de, Markafoni, Zizigo, Limango, Morhipo'dan sonra Hepsiburada'nın da bir ay içinde televizyon reklamlarına girmesi çok hoşuma gitti bir İnternetçi olarak.
Hepsiburada televizyon reklamı
Hepsiburada.com güzel reklam filmi yapmış. Tanıdık, bildik bir müzik (nostaljik "Boşvermişim Dünyaya" müziği), yaklaşan kış sezonuna özel mesaj... Reklamın hedeflerinden biri de bol ürün göstermekmiş sanırım ve en güzel şekilde bol ürün göstermişler.
Ben kişisel olarak, Teoman'ın şarkısındaki bar filozofunun "çok kadın hiç kadındır" lafındaki gibi "reklamda çok ürün hiç üründür" mantığındayım, çünkü çok ürün gösterince insanların ilgisinin dağıldığına ve normalde ilgi duyacakları bir ürünü bile aradan yakalama ihtimallerinin düşük olduğuna inanıyorum. Tabi kontrollü deney yapıp ölçmeden asla bilemeyeceğiz bu yöntemin gerçekten işe yarayıp yaramadığını. 2011 hem Türkiye'de İnternet için iyi bir yıl oldu, hem de İnternet sitelerinin geleneksel mecralarda (online olmayan yani benim deyişimle offline mecralarda) da kendilerini göstererek büyük reklamverenler arasına girdikleri bir yıl oldu. Her ne kadar televizyon izlemesem de, Markafoni, Zizigo, Limango, Morhipo'dan sonra Hepsiburada'nın da bir ay içinde televizyon reklamlarına girmesi çok hoşuma gitti bir İnternetçi olarak.
Ben kişisel olarak, Teoman'ın şarkısındaki bar filozofunun "çok kadın hiç kadındır" lafındaki gibi "reklamda çok ürün hiç üründür" mantığındayım, çünkü çok ürün gösterince insanların ilgisinin dağıldığına ve normalde ilgi duyacakları bir ürünü bile aradan yakalama ihtimallerinin düşük olduğuna inanıyorum. Tabi kontrollü deney yapıp ölçmeden asla bilemeyeceğiz bu yöntemin gerçekten işe yarayıp yaramadığını. 2011 hem Türkiye'de İnternet için iyi bir yıl oldu, hem de İnternet sitelerinin geleneksel mecralarda (online olmayan yani benim deyişimle offline mecralarda) da kendilerini göstererek büyük reklamverenler arasına girdikleri bir yıl oldu. Her ne kadar televizyon izlemesem de, Markafoni, Zizigo, Limango, Morhipo'dan sonra Hepsiburada'nın da bir ay içinde televizyon reklamlarına girmesi çok hoşuma gitti bir İnternetçi olarak.
Kategoriler:
hepsiburada,
İnternet,
reklam
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son günlerde en çok okunan yazılar
-
Alman ZDF kanalı, kesintisiz erotik film hizmetini yaratıcı bir pano çalışması yla duyurmuş. Bence en güzel mecra kullanımlarından biri.
-
Reklam bir pazarlama iletişimidir . Yani reklama maruz kalan insanların tutumlarında, reklamını yaptığımız ürüne/hizmete yönelik olumlu bir ...
-
Türkiye'de İnternet girişimciliğinin gelişmesi için uğraşan eTohum oluşumu , İnternet girişimciliği üzerine bilinirlik yaratmak için bir...
-
Akıllıca kurgulanmış kampanyaları seviyorum. Amerika'daki bir Golf sahasının yaptığı da böyle bir şey: sahaya belirli bir uzaklıktaki e...
-
İnstagram üzerinden satış yapan yani sipariş alan pek çok irili ufaklı şirket olduğunu duyuyorum. Bir pasajın içinde ucuz elbise satan dükk...
1 yorum:
Burada herhangi bir üründen çok hepsiburada.com'da her şeyin bulunabileceğini vurgulamaya çalışılmış.O yüzden ürün sayısı açısından ellerini korkak alıştırmamış olabilirler.
Yorum Gönder