Seth Godin'in "Solving the Problem isn't the Problem" yazısının Türkçe özetidir.
Mesele, sorunu çözmek değil, bunu kendi kendine ölçeklenebilir bir şekilde yapmak.
Bazen bir sorunu çözdüğünü söyleyerek ortaya çıkan fikirlerin yayılmadığını, tutmadığını görürüz. Çünkü fark yaratacak çözümler ancak kendiliğinden yayılabilen, pratik olarak kullanılabilen fikirlerdir. Bazı sorunların çözülememesinin sebebi, kimsenin o sorunu nasıl çözeceğini bilememesi değildir; ölçeklenebilir şekilde, kalıcı olarak nasıl çözüleceğini bulamamalarıdır.
Pazarlama için de aynı kural geçerlidir. İlgi çekecek, kendiliğinden hızla yayılabilecek bir fikriniz yoksa, sorunu çözmüş olmanız yeterli değildir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son günlerde en çok okunan yazılar
-
Reklam bir pazarlama iletişimidir . Yani reklama maruz kalan insanların tutumlarında, reklamını yaptığımız ürüne/hizmete yönelik olumlu bir ...
-
kaynak: shutterstock Inc.com'da, " Sosyal Medya Hesaplarınızı 23 Yaşında Birisinin Yönetmemesi için 11 Neden " isimli bir ...
-
Cem Yılmaz sponsorunun CeBit'teki standına konuk olmuş . Hangi şirkete reklam yapsa, "markanın önüne geçti" dediğimiz Cem Yılm...
-
Her gün Taksim Meydanı'ndan metroya biniyorum. Bugün bir şey dikkatimi çekti: Türkçe " Taksim Meydanı " diyoruz, İngilizce ise...
-
Nişantaşı-Osmanbey'de bir yoga stüdyosu olan Yogatime için araştırma yaparken karşıma çıkan eğlenceli yoga kursu reklamlarını derle...
0 yorum:
Yorum Gönder