Seth Godin'in "Solving the Problem isn't the Problem" yazısının Türkçe özetidir.
Mesele, sorunu çözmek değil, bunu kendi kendine ölçeklenebilir bir şekilde yapmak.
Bazen bir sorunu çözdüğünü söyleyerek ortaya çıkan fikirlerin yayılmadığını, tutmadığını görürüz. Çünkü fark yaratacak çözümler ancak kendiliğinden yayılabilen, pratik olarak kullanılabilen fikirlerdir. Bazı sorunların çözülememesinin sebebi, kimsenin o sorunu nasıl çözeceğini bilememesi değildir; ölçeklenebilir şekilde, kalıcı olarak nasıl çözüleceğini bulamamalarıdır.
Pazarlama için de aynı kural geçerlidir. İlgi çekecek, kendiliğinden hızla yayılabilecek bir fikriniz yoksa, sorunu çözmüş olmanız yeterli değildir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son günlerde en çok okunan yazılar
-
Reklam bir pazarlama iletişimidir . Yani reklama maruz kalan insanların tutumlarında, reklamını yaptığımız ürüne/hizmete yönelik olumlu bir ...
-
kaynak: shutterstock Inc.com'da, " Sosyal Medya Hesaplarınızı 23 Yaşında Birisinin Yönetmemesi için 11 Neden " isimli bir ...
-
Alman ZDF kanalı, kesintisiz erotik film hizmetini yaratıcı bir pano çalışması yla duyurmuş. Bence en güzel mecra kullanımlarından biri.
-
"Yaratıcılık" üzerine dinlediğim en faydalı ve en aydınlatıcı konuşmayı, yaratıcılığın en güzel örneklerinden Monty Python'un ...
-
Türkiye'de İnternet girişimciliğinin gelişmesi için uğraşan eTohum oluşumu , İnternet girişimciliği üzerine bilinirlik yaratmak için bir...
-
Türkçe konusunda hassas olduğum için, reklamlardaki bazı kelimelere takılıyorum. Mesela İntel'in Facebook uygulaması olarak arkadaşların...
0 yorum:
Yorum Gönder