Seth Godin'in "Solving the Problem isn't the Problem" yazısının Türkçe özetidir.
Mesele, sorunu çözmek değil, bunu kendi kendine ölçeklenebilir bir şekilde yapmak.
Bazen bir sorunu çözdüğünü söyleyerek ortaya çıkan fikirlerin yayılmadığını, tutmadığını görürüz. Çünkü fark yaratacak çözümler ancak kendiliğinden yayılabilen, pratik olarak kullanılabilen fikirlerdir. Bazı sorunların çözülememesinin sebebi, kimsenin o sorunu nasıl çözeceğini bilememesi değildir; ölçeklenebilir şekilde, kalıcı olarak nasıl çözüleceğini bulamamalarıdır.
Pazarlama için de aynı kural geçerlidir. İlgi çekecek, kendiliğinden hızla yayılabilecek bir fikriniz yoksa, sorunu çözmüş olmanız yeterli değildir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son günlerde en çok okunan yazılar
-
Reklam bir pazarlama iletişimidir . Yani reklama maruz kalan insanların tutumlarında, reklamını yaptığımız ürüne/hizmete yönelik olumlu bir ...
-
Dün gelen bir mailde bir yazılım reklamı vardı. En önemli özelliklerinden birisi de Türkçe desteğinin olmasıymış. Dahi anlamındaki de'ni...
-
İnternet sitelerinin ilk hallerini görmeyi seviyoruz, arada böyle makaleler popüler oluyor. Ama hep "Dünya'nın En Popüler Siteleri...
-
Türkçe konusunda hassas olduğum için, reklamlardaki bazı kelimelere takılıyorum. Mesela İntel'in Facebook uygulaması olarak arkadaşların...
-
Web sitesi tasarlarken, yapmanız ve yapmamanız gereken 15 şey yazımda adı geçen "AJAX" kelimesinin nasıl okunduğu merak konusu. Ö...
-
Aşağıdak ilginç harita, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki McDonald's restoranlarının yerlerini gösteriyor. Amerika'da çölün orta...
0 yorum:
Yorum Gönder